Thursday, June 02, 2005

The World of Internet


地震!別怕別怕!秀秀喔~


(中央社台北二日電) 台灣地區今天凌晨零時二十分二點五秒發生芮氏規模六點0的強烈地震,台北市建築物激烈搖動,時間持續約一分鐘。



網路利害的地方在於,明明我不在台灣,明明知道我在英國,
台灣發生啥事時,不忘來問我:剛剛地震有沒被嚇到?今天下了場大雨,有沒被淋到?
最近這麼冷,你還穿短袖?我都快被熱死了,你還穿這麼多.......


姊妹們,謝謝你們的時況報導嘿!!~

5 comments:

  1. Hi again - I do not mind at all if you share my blog - please feel free to share it with anyone. thank you! Sometimes it helps to know that others understand what you have gone through. I wrote to ask only because I could not understand your blog. I tried some translating software, but it didnt work very well. Anyway, I wish the best for your niece. Thank you!

    ReplyDelete
  2. 你這裡沒有留言版,所以我隨意找了一篇文章留言。
    我在你這兒潛水很久了,你的文字帶有搞笑成分在裡面,讀你的文章會讓人偶爾發笑,很快樂。

    ReplyDelete
  3. 嘿嘿!我的胡言亂語讓您見笑了~


    留言版喔?~
    我記得在左下角的地方好像有一個耶??
    看看還在不在嘿!!呵呵
    (有一陣子被詹老師英明又熱情的指點給弄消失了到是真的啦)

    ReplyDelete
  4. Hi Liz,

    Sorry to cause you so much trouble trying to translate my blog. This place is treated as sort of diary that records anything/everything happens around me. Thus, I use traditional Chinese which is what I am most comfortable with.

    Maybe I should try to write in English more often. :p

    ReplyDelete
  5. 幾天沒來.....我就見報了啊^^"

    ReplyDelete